lauantai 31. elokuuta 2013

Koulua ja raporttien tekoa = kiireitä

Huh,plääh mitä kiireitä ollu ku ei oo kerinny koneen ääreen istumaan juuri ollenkaan, sillonki jos oon koneella ollut niin olen tehnyt koulujuttuja. Meillä on koulussa ollu nyt autonpesua ja teoriaa (yleistekniikkaa ja autoalan perustaitoja). Eilen pestiin BMW 520D, oli kyllä mielenkiintoinen auto ajaa pesuhalliin ja pois sieltä ku oli -08 vuoden auto, eihän siinä enään mitään normiavaimiakaan ollut. :') Koulussa pitäny tehä 3 erilaista raporttiaki, ne kaikki pääsin onneks läpi ja opettaja oli kirjoittanu et "Erinomainen raportti!" ja johki jotain et "Todella hieno raportti, kuvat hyvä plussa!" . Eli ilmeisesti ne raportit oli sit hyvin tehty. :D

Miukkusen matkustuspaikka autossa :')
Koulun jälkeen ollaan melkein koko viime viikko rampattu isolahessa ku Olli on rassannu siihen bemariinsa sitä mekaanista syöttöpumppua, siinä on ollu vähän ongelmia ku ei oo meinannu toimia mut nyt varmaan tiijetään mikä siinä on vikana. Eli se pitäis vielä ottaa irti siitä ja irrottaa se "kansi".

Miukkusella muikkusella oli keskiviikkona se pallien poisto, millään ei meinannu miukkunen rauhottua. :) Hyvin oli mennyt ja kissa oli jo vähän reilu tunnin päästä leikkauksesta aivan normaali ja sai syömistä ja juomista. Nyt meillä on siis palliton poika.. :D

Ei taas oikein tää kirjottaminen suju ku ei jaksa keskittyä, jotain piti kyl kertoa mut en muista yhtään. :D Tai sit tää johtuu siitä et oon heränny vasta tunti sitten, eli puol 3 aikoihin. :')






Etsi kuvasta kissa! :D
 

Pestiin mun auto koulussa viime viikon perjantaina + vahattiin. Pikkasen tuli paremman näkönen (paitsi toi etukulma, ois pitäny ottaa toiselta puolelta kuva).
 
Nyt kyllä vaivaa ihan hirveästi kun jotain mun piti kirjoittaa mut nyt pää lyö ihan tyhjää! :o No ehkä mä jossain vaiheessa sen kerron, jos se tulee mieleen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti