perjantai 6. joulukuuta 2013

Itsenäisyyspäivä!

 
Huhhuh, kun on edellisestä postauksesta taas kulunut aikaa! En ymmärrä mihin tää aika muka menee, kun ei kerkeä päivittelemään edes kuulumisia.

No tämä on nyt joulukuun ensimmäinen postaus ja kuvia ei ikävä kyllä taida olla, koska ne on puhelimessa ja joutuisin taas katkaisemaan netin ja siirtämään kuvat ja taas netti takaisin päälle.. Joten kuvia tulee nyt viikonlopun aikana.

Mä oon kipeenä ollut tiistaista asti, mutta silloin olin vielä koulussa ja keskiviikkona olin pari tuntia, mut sitte lähin kotia. Eilen en ollut ollenkaan ja tänään on muutenkin vapaata. Järkyttävä flunssa, vähän veikkaan että se tuli viime viikonloppuna baarireissusta, kun lähin hame päällä kävelemään ja pakkasta oli -7. Toivottavasti olis sunnuntaihin mennessä helpottanut, niin olis terveenä maanantaina koulussa.

Mä tein toissapäivänä "joulusiivouksen", imuroin, tuuletin matot ja luuttusin lattiat. Sitten siinä samalla tuli sellanen olo, et pakko laittaa nyt toi mun söpö pinkki joulukuusi. (siitä tulee vklp kuva). Laitoin joulukuusen ja tollasen kynttilävalon ikkunalle ja eilen haettiin joulukuuseen vähän koristeita, kun mulla ei ollu siihen kuin yksi nauha. Ostettiin siihen vaaleanpunainen nauha ja 9 joulupalloa. :3 Eilen ostin myös pikkusiskolle (nuorimmaiselle, koska "isommalle" en oo vielä keksinyt mitään) ja pikkuveljellä joululahjat ja Olli osti äidin miehelle lahjan. Sitäkään ei voi paljastaa, jos joku erehtyy lukemaan tätä. :D Mun pitäis vielä jaksaa tehdä äitille ja sen miehelle yhteinen lahja. Ollin toinen paketti saapui eilen postissa ja tykkäsin kyllä hirveesti. Oli paljon parempi mitä odotin! :)

Koulussa ei oo mitään ihmeitä tapahtunut nyt parin viikon sisällä, meillä on ollu teoriaa vaan joka ikinen päivä ja torstaisin/ perjantaisin on saanut tehdä sitä moottoriraporttia, mikä mulla on kyllä aikalailla valmis. Pari juttua pitäis siihen vielä lisätä ja sit se ois siinä, mut sitäkään en pysty kotona jatkamaan koska multa loppu sen wordin, power pointin ja excelin käyttöaika. -.- Tätä jaksoo olis vielä pari viikkoa jäljellä ja sitten olisin joululoma. Mulla se loma tosin taitaa jatkua sittenkin sinne helmikuulle, koska 2. luokkalaiset lähtee toppiin 2.1.14 ja tulee sieltä silloin helmikuun lopulla, ni veikkaan että kaikki toppi paikat on täynnä..

Mun synttäritkin on ensi viikon sunnuntaina, eli 15.päivä. Sitten olis ikää 19- vuotta, turha ikä sinänsä. :D

Mutta nyt täytyy lähteä Ollin mukaan töissä käymään, joten tämä jää nyt tähän. Niitä kuvia tulee huomenna tai ylihuomenna. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti