torstai 10. lokakuuta 2013

Kuulumisia!

Käytiin sunnuntaina vähän kaupoilla ja ostettiin karvahatut meille xD
Niin se aika on taas vierähtänyt edellisestä postauksesta. Lokakuukin on ens viikolla jo puolessa välissä. Ja mikä parasta, ens viikolla on syysloma! Eli huominen enään koulua ja sitten pääsee lomailemaan 7 päiväksi.
Mitään syysloma suunnitelmia ei ole, koska Olli ja kaikki muutkin on töissä. Olisin halunnut lähtee taas Kemijärvelle mökille, missä oltiin viime vuonna syyslomalla muutama päivä. Mutta sekin sitten vähän niinkun kusi, koska kaikki on töissä tai ei ole rahaa lähtee.

Sunnuntaina olis meijän ponin koulukisat, mut sinne en varmaan lähe koska en jaksa herätä.. :D Viikonloppuna täytyy kumminkin käydä lastaamassa se pari kertaa, koska laukkakisoista sille tais jäädä jokin lastauskammo, "kiitokset" kuuluu joillekkin ketkä sen väkisin sinne veti liinnoilla. Siinähän kävi niin, et mä sen lastasin, en kerinny laittamaan sitä kiinni ku se pinkas kopin sivuovesta pihalle ja mä jäin siihen oven ja ponin väliin, voin muuten sanoa että sattu aivan helvetisti! No sitten otettiin poni kiinni ja yritin uudestaan, mut eihän se enään sinne menny ja jotkut ulkopuoliset tuli sitten liinoilla sen vetämään.. Hieno homma. Viikonloppuna aattelin sen yksin sinne koppiin saada ja palkata sitä siellä ja jättää n.1-2 minuutiks ja viedä laitumelle. Sitten jonkun puolen tunnin päästä uudestaan sama homma. En mä sitä enempää rupee lastailee ku sen pari kertaa, et ne sais sen sit sunnuntaina koppiin. :)

Viime viikon torstaina oltiin luokan kans Käenpesä- nimisessä paikassa hitsaamassa. Mä hitsasin elämäni ensimmäisen kerran. (Sitä kännissä kokeilua ei lasketa). Tänään sitten jatkettiin hitsaamista ja nyt se rupes jo sujumaan ja yks sauma onnistu ihan ookoosti, ainaki opettajatki sitä kehu. Sitten saatiin meijän yleitekniikan kokeet takasin, mä sain H2. Ihme! Nimittäin mä en enää muistanu kunnolla miten mikrometriä luettiin, niistä 2 meni oikein ja olikoha niitä 6(?). Oon ite todella tyytyväinen noihin numeroihin ja palautteeseen mitä mä oon ainaki toistaseks tuolta koulusta saanut. Ei oo vielä yhtäkään T1:stä tullut tai hylkyä. *kopkop* :D

Tessa ratsastaa PiiPaalla.

Oon muutaman päivän ajan katellu mun kovalevyltä löytyviä kuvia ja videoita. Niitä on aivan hirveästi! Löysin sieltä mm. minusta ja mun kaverin, Tessan ex-hevosesta kuvia. Tuli niin ikävä niitä aikoja, eli vuotta 2010. Mihin tää aika on mennyt, vastahan me oltiin ihan "pieniä" ja oltiin tallilla joka päivä ja tehtiin kaikkee päätöntä. :D Sit sieltä löyty myös meijän Pipasta vuonna 2010 otettuja kuvia, hitto et sekin metukka ollu joskus hyvässä kunnossa ja nuoren näkönen. Siellä oli myös mun ja Tessan heppahovi 2010 kuvat, oltiin siellä viikon mittaisella leirillä meijän metukoiden kans. Muutamia kuvia laitoinkin tähän postaukseen. :)

Mari ei selvästikkään tykänny minusta. xD
 

Minä Marin kanssa. :)
 
Lauantaina käytiin Janakkalasta  hakemassa pari vannetta Volvoon. Siellä käytiin ihan kahestaan Ollin kans. Oli kyllä hienot maisemat siellä välillä, ihan ku ois jossain lapissa päin ollu, vaikka me oltiin aivan toisella suunnalla. :D Sitten nähtii tosi iso golf-kenttä, se jatku molemmille puolille tietä pitkän matkaan ja jatku pitkälle leveys-suunnassaki. Ikinä en oo niin isoa golf kenttää nähny. Saattaa mennä pari päivää kun pelaa sen läpi, eikä varmaan riitäkkään.

Kone-Agria alko eilen Paviljongissa ja jatkuu lauantaihin saakka. Siellä pitäis käydä, mut saa nähä kerkeekö huomenna jos Olli on pitkäänki töissä. Lauantaina sinne tuskin on järkee mennä, kun se on viimeinen päivä kun se siellä on. Vähän veikkaan et kojut saattaa olla tyhjillään, ihmettelen jos ne viittii niitä vielä täytellä, vaikka se on viimestä päivää siellä.

Muttaaa, mä tästä lopetan kun kukaan ei kumminkaan jaksa lukea edes tähän asti. Hehe! :D Lähen kohta Miukkusen kanssa käymään ulkona kun se siellä viihtyy, valjaissa toki. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti