tiistai 24. syyskuuta 2013

Sekavaa tekstiä

Miukun kanssa lauantaina ulkona.
Mun piti eilen jo kirjotella, mut olin niin väsyny ettei vaan jaksanu.. Autokaan ei lähteny (eilen) aamulla käyntiin, joten jäin kotia nukkumaan ja heräsin vasta joskus 15:45. Tääkin teksti tulee olemaan hirveän sekavaa ja virheitä löytyy, koska ei vaan jaksais ja haluisin nukkumaan. :D





Viikonloppu oli ja meni, täytyy kyl sanoa että ois voinu mennä paljon paljon paremmin! Perjantaina ei muistaakseni mitään ihmeellistä tehty, haettiin seiska ja ajeltiin sillä. Lauantaina, ei ois ikinä pitäny herätä siihen päivään! Huono-onni alkoi heti aamusta ku lähin käyttää koiria lenkillä.. pudotin autonavaimet ja avaimenperä meni rikki. Eihän tuossa mitään, mut ne ei ollu mun avaimet. Sit Tessa ja sen ukko tuli meille joskus vähän yli 12 päivällä. Oltiin sillon syömässä aamupalaa. Käytiin porukalla kaupassa ostaa vähän juomisia ja syömisiä, sit käytiin ajelemassa ja lähettiin pikkuhiljaa meille Suolahteen. Suolahdessa sitten sattui ja tapahtui. mm. mun puhelin tippu maahan ku olin käyttämässä koiria lenkillä ja siitä meni näyttö ihan paskaks + etukamera rikki. Sen jälkeen lähin hoitamaan hevosia ja yks poni potkas kylkeen ja polveen ja polvi on edelleen kipeenä ja mukavan kokonen mustelma siinä.. Lensin sinne tarhaan ihan selälleen ja se vaan potkii ja potkii. Olli tuli sit auttamaan et pääsen ees pois sieltä, no se poniha tuli Ollinki päälle ja potkas sitäki polveen, et Olliki lenti selällee siihen tarhan eteen. Kivakiva.. Lauantai aamuna mentiin joskus 4- puol 5 aikoihin nukkumaan ja mä heräsin aamulla ennen kasia hoitamaan hevoset. Ja tosiaan ei ratsastettu, koska lauantaina sato hirveesti vettä. -.- ylläri heti ku ois jotain suunnitelmia ollu. Pelattiin porukalla myös parisuhde peliä alkuillasta, grillattiin ja syötiin. :)
Kello ei ole edes seittemää illalla ja yks herra
oli jo käyny halaamassa kaidetta. :')



Sunnuntai menikin ihan hirveessä krapulassa. Se olo oli jotain aivan kamalaa, enkä kyllä juo pitkään aikaan! Hyihyi. :D Sunnuntaina palautettiin Ollin ja Nikon kans seiska iskälle ja otettiin Volvo sieltä ja lähettiin takas Muurameen. Täällä sit "grillattiin", eli paistettii pannulla kanaa ja possua. Ei jaksettu laittaa meijän ihanaa suomi-grilliä tuleen ku oli niin paska keli. Niin joo ja taijettiin me ajaa suolahessa vähän aikaa Volvolla hirveetä rallia jossain hirveen monttusella tiellä.

Tänään kävin opon juttusilla koululla noista mun valinnaisista ja attoaineista. Mä sain kaiken onneks hyväksluetuiks, eli mun ei tarvii nyt osallistua attoaine tunneille, eikä valinnaisille. Mut silti mun koulu kestää ilmeisesti sen kolme vuotta.. Mulla on vaan ne tunnit sit vapaana mitä muilla on noita ed.mainittuja.

Sormiinki sattuu taas sen verran, että nyt lopetan tähän! Voisin kyllä oikeesti lähtee sinne "päiväunille", eli herään joskus 9 aikoihin illalla ja taaskaan en saa yöllä unta. Viime yö meni pyöriessä ja vähän väliä heräillessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti