tiistai 17. syyskuuta 2013

Zoppailuintoa sekä yllätyskoe, murrr

Minsku <3

 
Hirvee vaatteiden shoppailu into päällä, mut ei vaan ois tota rahaa nyt enempää, ku oon saanu reilu 200e menemään parin viikon sisällä vaatteisiin ja koirien uusiin pantoihin + nimilaattoihin. Mut ku mä niiiin haluun TÄN! Mistähän mä taikoisin 60€ ylimäärästä.. :/ Sit haluisin tänne olkkariin sellasen mustan pienen lasipöydän, se oli tarjouksessa jotai 39€ muistaakseni.. Ollin kans oli vähän puhe, et se haettais tällä viikolla pois, jos se enään on askossa. Sit ne hyllyt tohon telkkarin yläpuolelle, mä niiin haluun nekin että saa vähän jotain näköä tähän olohuoneeseen.
Ainiin joo, ostettiin viime viikolla vihdoinkin se lamppu olohuoneeseen! Pikkasen näkee paremmin ja jotenki "kotoisampi". Löysin tori.fi:stä käytettynä tosi siistin lampun ja saatiin mukaan vielä alkuperäiset (avaamattomat) polttimot. Lampustakin laitan kuvan sitten siihen tulevaan postaukseen, missä esittelen noi mun tilaukset/ostokset. :)

Aaargh ku haluisin niin kuvailemaan, mut täytyis tohon Nikoniin hommata uus putki, et pääsis oikeesti kuvaamaan eikä millään kännykän kameralla.. Onneks kaveri tulee viikonloppuna ni vois sit kuvailla sen kameralla oikein urakalla, et ois jotain kuviakin mitä tänne laittais. Nää mun kuvat on ollu vähän eläinpainosia, koska ei oo ollu intoo edes päivittää itestäni jotain kuvaa. Jos sais viikonloppuna vaikka otettua jotain hyviä kaverikuvia tai jotain? Sen näkee sitten.


Tällänen kirja meillä on Yleistekniikassa.
Tänään meillä oli yleistekniikan koe ja opettaja ilmotti 3 tuntia ennen koetta, et "teillä on sit koe ennen ruokailua." aha, kiva, kiitos tiedosta. Sanoinkin että et sit voinu aikasemmin ilmottaa, niin vastaus oli "No ette te olis kumminkaan lukenu." Siinä vaiheessa olin vähän et "anteeks mitä?! Kyl mä oisin lukenu." Miten opettaja voi yleistää tollasen että "ette ois kumminkaan lukenu." Ja mitä se siltä on pois, jos osa ei luekkaan. Mutta osa ois jopa lukenu, kuten esimerkiksi minä! Noh, koe on kumminkin tehty ja muutamaan tehtävään en saanu ollenkaan vastausta. Kai se silti läpi meni.
 
Tää kirja on ollu nyt Autoalan perustaidoissa ja
seuraavassa jaksossa Moottoritekniikassa.

Tää ilta ja huominen aikaa lukee autoalan perustaitojen kokeeseen, mikä on torstaina kahdeksan ja yhdentoista välillä. Toivottavasti se menis hyvin, mulla on nimittäin sellanen kutina et saattaisin jopa kolmosen saada tuosta kurssista. Oon kumminkin paikalla ollu, paitsi kahtena päivänä ja niistäkin oon opettajalle ilmoittanut. Tehtävät oon tehny, kirjat on ollu mukana ym. Ja raporteista oon saanut erinomaisia ja opettaja sano viimeks "On kyllä erinomainen raportti, kaikkien pitäis tehä tälläsiä!" Hymyilytti vähäsen, mähän oon tehny ne raportit aivan samallalailla kun tarvaalassakin. Enkä mä oo niihin mitenkään erityisemmin panostanut, oon vaan tehnyt tehtävänannon mukaan ja that's it. Ehkä oon lisännyt omia kuvia sellasiin tehtäviin, mihkä ei ois välttämättä pitänyt edes lisätä kuvia. Ja oon myös sivujen väriks laittanut jonkun tietyn ja tehny vähän värillisiä niistä, enkä mitään perus "musta-valkosia".

Huomenna olis myöhänen aamu, voiko sitä aamuks edes sanoa kun koulu alkaa vasta 12:15 ja loppuu 16:00. Vois tänään vähän kattoo enemmän tota koealuetta ja huomenna lukee vähän prodiagsen juttuja. :) Tänään tulee Last Resort, se on pakko kattoo kun viime viikolta jäi välistä ja tais jäädä jopa sitä edellis viikonki jaksot. :/

Mutta mutta, palailen blogin ääreen varmaan huomenna! :)

2 kommenttia: