keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Vapaapäivä


Ja eilen ajattelin että tänään nukun pitkään, kun meille tuli vapaapäivä.. Opettajilla on joku työturvallisuuskoulutus, joka alkaa 12:15. Ja mun kouluhan olis alkanut just tuohon aikaan, joten meille tuli vapaapäivä. Tietenkin mä heräsin jo 9 aikoihin, kun Ollin puhelin soi taukoamatta.. -.- Mä oon tässä nyt tehny koulujuttuja ja sain vihdoin yhden raportin valmiiksi, vielä pitäis tehä tuo toinen valmiiks ja palauttaa. Menee vaan hermo tohon wordiin kun se pätkittelee kuvien takia. Mut enköhän mä saa sen toisenkin tehtyä, sit ois enään tässä jaksossa 1 raportti tekemättä ja se liittyy perjantain ja ens viikon perjantaina yritysvierailu käynteihin. Lähetään siis käymään jossain autoliikkeissä ym. mahdollisissa toppi (työssäoppimis) paikoissa.
1999 vuoden ja 2012 vuoden 20senttiset. :D

Eilen mä lähin Ollin mukaan töihin, oli taas turva-autoilua. Eipä me päästy kun palokasta kirrin kyltille kun moto hajos taas.. Se on kyllä ihme paska ollu koko kesän, aina siinä on ollu jotain vikaa! Oltiin täällä kotona muistaakseni jo ennen 12. Tänä yönä sit ilmeisesti niitot jatkuis, mut mä en voi lähtee mukaan ku täytyy aamulla lähtee kouluun. :/



Oona eilen, kävin suolahessa pyörähtämässä koulun jälkeen.


Meijän miuku on lihonnu ihan hirveesti parin viikon sisällä... Vaikka se syö n.3-4 kertaa päivässä yhteensä varmaan 1,5dl :o Ja syö edelleen Hillsin penturuokaa, sitä se saa syödä vielä puoli vuotta ja sitten vaihdetaan nuorten kissan ruokaan. Hillsistä tuskin vaihdetaan pois. Ompahan ainakin laadukasta ruokaa. :)

Eilen kävin kattomassa taas kaverin vauvaa, se oli kolmas kerta kun oon sen nähny ja sillä on ikää vähän reilu 2 viikkoa. <3 Tosi suloinen ja ihana! :) Sieltä kun lähin, niin sit kävin suolahen kautta ja Oona esitteli mulle uutta keinuaan (Ylempänä kuva).


Minsku masentuneena :')


Hero pötköttää, näyttää ihan kuoleelle. :D


Nomnom, pitkästä aikaa karkkia! Näiden parissa teen kouluhommia nyt, en toki läski oo. :DD Ja miukkunen pitää mulle samalla seuraa... toisin sanoen pomppii koneen päällä ja tahtois taas "lutkuttaa" mun housuja. -.- Välillä se tosin on menny tohon sohvan selkänojalle ja tuijottaa ulos tai telkkaria.


Nomnom.

Tähän loppuun vielä kuva siitä Volvosta, nyt kun sain siirrettyä puhelimesta kuvia koneelle! Ja sitten jatkan raportin tekoa, että saisin sen tänään palautettua. :)


Tässä auto on vielä likanen, koska seur. päivänä vasta pesin sen koulussa. Mut nyt se on vielä likasempi kun käytiin viikonloppuna ajamassa "vähän" rallia. :')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti